Pazartesi, Mayıs 30, 2005

Memorial Day Parade

Sabah davul, zil sesleriyle uyandim. Bugun 30 Mayis 2005 Pazartesi, ve Mayisin son Pazartesisi oldugu icin bugun Memorial Day, yani Amerikalilarin tum savaslarinda kaybettikleri askerlerini anma gunu (ve tatiliz :)

Memorial day, ayni zamanda yazin baslangici demek. Amerika'da Memorial Day ile Labor Day (Isci Bayrami) arasi yaz kabul ediliyor. Bugunle baslayan baska seyler de var. Ornek: Barbeku sezonu aciliyor! :)

Baska bir ornek bundan sonra her Cuma, 'Casual Friday': Her gun kravat takan insanlar icin artik Cuma gunleri kot, t-shirtle ise gelecekler. Ben pek kot giymiyorum ama IT'de calismanin verdigi rahatlikla zaten mevsimine gore t-shirt giyiyorum.

Memorial Day Parade - Rutherford, NJ


Neyse, hemen fotograf makinamizi alip disari ciktik. Memorial Day Parade (gecit toreni) resimleri cektik. Cektigimiz resimlerden bir kismini http://spaces.msn.com/members/sc0ri0n adresine koydum.

Hiç yorum yok: