Çarşamba, Haziran 29, 2005

Hafta ici hayat zor netekim...

Dunya kucuk! Gecenlerde Ilkay dedi ki "Yahu Adil, bir arkadasim nasilsa senin blogunu bulmus, hatta gecende yayinladigin oyunlardan birine takilmis ve oyundaki odadan cikacagim diye gece uykusuz kalmis" :)

Uykusuz kalan bir tek o arkadas degil. Pazartesi flash oyunlarindan birine takilinca gece 1'de bilgisayarin basindan kalkabildim. Sali gunleri, global grup toplantimiz var sabah 8'de. Dolayisiyla saat 6:30'da kalkip 6:40 otobusunu yakalamam gerekiyor.

Dun aksam da yine once, bir onceki aksam bitirimedigim bir oyuna takilip bitirdim; huzura kavustum. Ardindan, hafta sonu izlemeye niyetlenip vakit bulamadigim Sam Raimi'nin yonettigi The Gift filmini izledim gece 1'e kadar. Kisaca filmden bahsedeyim...

Cate Blanchett , Avustralyali bir kadin oyuncu. En cok aklimda kalan iki filmi, gecen hafta sonu izledigim The Aviator ve Ingiliz Kralicesini canlandirdigi 1998 yapimi Elizabeth. Ozellikle The Aviator'daki aksanina bayildim :)

Cate, The Gift filminde, 3 cocuk annesi bir medyum - Annie Wilson - karakterinde. Esini bir patlamada kaybetmis ve cocuklarinin geciminin buyuk kismini gelecegini 'okudugu' insanlarin yardimlari ile sagliyor. Yardim ettigi kadinlardan birinin maganda kocasi (Redneck i booole cevirdim, daha iyisini bilen varsa haber etsin) - Keanu Reeves - ile basi derte girer. Ek olarak bir cinayet icin kendisinden yardim istenir ve olaylar iyice karisir... 7.5/10

Bugun cok yogun bir gun oldu. Haftalardir ugrastigimiz bir projeyi hayata gecirmekle ugrastik aksam 8.30'a kadar. Sonrasinda asagi Manhattan'daki bir bara takildik 1 saat kadar. Eve vardigimda saat 10'u geciyordu. Ardindan Japonya'daki takim arkadasimiz ile haftalik gorusmemi yaptim yarim saat kadar. Hafta ici hep boyle is kosusturmacasi iste!

ABD'nin Ingiltere'den bagimsizligini kazanmasi munasebeti ile Pazartesi tatil (4 Temmuz - Independence Day). Yatirim Arastirma bolumu baskanimiz Hindistan'da, Yazilim Gelistirme bolumu baskanimiz da Cuma gunu yok. Dolayisiyla bardaki muhabbete gore bu Cuma erken kacicaz :) En guseli cuma gunu evden calismak galiba :))

Hiç yorum yok: