Pazartesi, Ağustos 08, 2005

Dayanamadim aldim: Rio Carbon


Epeydir MP3 calan aletlere bakiyor ama bir turlu soyle istedigim gibi bir sey bulamiyordum. Cumartesi Jamaika'ya gidiyoruz, daha geciktirmeden bir sey bakip alayim dedim bugun ve klasik tezcanliligimla, karar vermemin aksaminda eve giderken yolumu degistirip 34. caddedeki B & H'e ugradim.

B & H, ozellikle fotograf makinesi ve kameralari ile unlu ama her tur cihazi piyasadaki en uygun fiyata vermesi ile bilinen, fabrikavari bir yer. Turkiye'den alisverise gelenler de iyi bilir.

Once iPod'lara baktim. Mini'ler hosuma gidiyor ama daha iyi ozelliklere sahip daha kucuk ve daha hos gorunumlu bir Rio Carbon varken yeterince cazip gelmedi. U2 modeli guzel geldi gozume ama etrafimda alan insanlardan biliyorum ki bu buyuklerin yuzeyi cok kolay ciziliyor ve bana da o cizik cizik goruntu batiyor. Bir de iPod'a FM radyo koymamasi sebebiylen gicigim, nokta.

Jet Audio'nun Cowon iAudio X5'ina epey bir takildim ama gosterimde modeli yokmus. 14 saat pil suresi var ve FM radyosu, ses kaydetme su bu gibi aradigim tum ozellikler vardi. Egimli goruntusu cok cekmedi.

Rio Carbon'un goruntusu cok hos. 20 saat pil suresi, kucuklugu vs. hepsi gayet cekici. Tek eksigi, FM radyosu yok! Velhasil, digerleri ile karsilastirip, radyosu olmasa da icime en cok sineni aldim. Internette 199$, B&H'deki fiyati ~190$ + vergi =~205$

30 GB'lik MP3 arsivimin ancak 1/5'ini alabilecek kapasitesi var ama cok onemli degil. Yillardir dinlemedigim n tane album var. Bir sure kullaninca izlenimlerimi yazicigim. Simdilik bu kadder!

Hiç yorum yok: