Pazartesi, Eylül 05, 2005

Yaz Sonu Panayiri

Bugun, 5 Eylul 2005 , Isci Bayrami (Labor Day) oldugu icin ABD'de is yerleri tatil. Hava da harika olunca sabah kahvalti icin Riverside parka gittik. Parka vardigimiz da sadece Sibel - Ilkay Kazakci ordaydi ama biraz sonra bisikletleriyle Eda - Murat Kilic ve yeni BMW X3'leriyle Emine - Murat Uygur, bebisleri Alp ve Emine'nin yegeni Isik tesrif ettiler.
Eda ile Murat Pazar gunu Rafting yapmaya gitmislerdi. Haliyle bayagi islanmis ama cizik almadan gelmisler. Tanidiklari degil ama birlikte rafting yaptiklari gruptan biri kolunu kirmis, acile kaldirilmis.

Ilkay, zaten cok yakindaki evlerine gidip, dugun fotograflarini getirdi. Onlara baktik. Alp'in uyku saati gelince Emine'ler ayrildi, biz de yavas yavas dagildik.

Isci bayrami dolayisiyla Rutherford'da bir yaz sonu panayiri duzenleniyordu. Bezen, Balca'larla panayira gitmeye karar verdi. Yandaki resim ordan. Butun Park Ave.'yu kapatmislar, ortalik ana baba gunu idi. Sokagin iki ucunda iki ayri konser vardi. Sanirim panayirin yerel gazetede cevre kasabalardan da epey bir insan gelmis.

Ben ise epeydir gym'i asmanin verdigi vicdan azabi ile bisiklete atlayip dolasmaya karar verdim. Ne kadar yol yaptigim, nereleri gezdigim vs. gibi bilgileri bilgisayarima kaydetmek istedigim icin GPS'imi yanima aldim. Harry Potter'in son audiobookunu dinlemek istedigimden rio carbon mp3 playerimi da yanima aldim.

Bu Harry Potter serisine bayildim. Dinlerken, Rutherford'dan Belleville'e, ordan Nutley'e, ordan Montclair'in iclerine kadar gidip sonra tekrar Rutherford'a dondum. Bir ara bisikletin arka lastiginde bir gariplik oldugunu farkedip baktigimda, lastigin epey bir hava kaybettigini gordum.

Zaten eve yakindim, arabaya gidip bagajdaki pompa ile lastigi yeniden sisirdim ama aradan 10 dk gecmeden yine ayni sey oldu. Tekrar sisirip, nerden hava kacirdigini bulmaya calistim ama nafile. GPS'e baktigimda 3.5 saattir bisiklet kullandigimi ve 26.8 mil (43 km) yol kateddigimi gordum. Lastigin daha fazlasina izin vermeyecegini kabullenerek evin yolunu tuttum...

Hiç yorum yok: