Çarşamba, Ağustos 16, 2006

Vakfikebir

WikiMapia, Wikipedia gibi kullanicilarin katkisiyla olusturulan bir harita. ABD'nin kimi kentlerinde alis-veris merkezlerinin isimlerine kadar her sey girilmis.

Turkiye'de durum ne diye bir bakayim dedim. Buyuk sehirlerin bir kisminin yani sira Trabzon ve ilcelerinden Besiktuzu ve Vakfikebir tanimlanmis.

Uydu resimleri gayet yeni ve sasirtici derecede yakin. Hatta is arkadasima gosterdim, o da Iowa'daki cifligini gostermek istedi ama detay seviyesi Vakfikebir''den daha azmis :)

Oldu olacak, Kemaliye Ilkokulu ve Vakfikebir Lisesini isaretleyeyim dedim (yandaki resimde soldaki ilkokul, sagdaki lise). Ilkokulun hemen dibinden baslayip guneye dogru uzanan bahce, bizim bahcemiz :) O yesilligin icinde gorulen (pek belli olmasa da) apartman da benim dogup buyudugum yer.

Tabii evin okullara bu kadar yakin olmasi supriz degil. Arazi dedemlere aitmis, okul yapilmasi icin devlete bagislanmis. Zil calinca evden cikmak gibi bir luksumuz vardi ama pek istenilecek bir durum da degil: Eve geldiginizde, annenizin "tahtaya kalktin, 3 kere parmak kaldirdin" gibi gozlemlerini aktarmasi cazip geliyor mu? :)

Bu arada Wikimapia'da okullarin yerini isaretlerken, kacta kurulmustu bizim lise bir bakayim dedim. Meger bir web sitemiz varmis artik: www.vakfikebirlisesi.com. Bravo valla!

[Guncelleme - Aralik 2006]

Nazar mi degdi ne? Lisenin sitesi 1 aydir ulasilamiyor :(
Google'da bir grup kurdum

http://groups-beta.google.com/group/vakfikebirliler veya
http://groups.google.com.tr/group/vakfikebirliler

adreslerinden ulasilabiliyor. E artik lisenin sitesi de ayakta olmadigina gore nasil duyuracagiz bilmem...

Hiç yorum yok: